Özel Arama
script type="text/javascript">

14 Şubat 2009 Cumartesi

Hadise Aşkkolik- Şarkı sözü

Aşkın özü sözü bir olmaz mı
Sana verilen her şey hep az mı
Havai gönlüm akıllanmaz
Bizdeki tavuk
komşuda kaz mı
İçimi çıtır çıtır yedin bitirdin
Kıpırtıları tek tek yitirdin
Benim etim ne ki budum ne olsun
Aşk oyununda kötü ütüldüm
Ah herkes senin olsun
O aç gözün doysun
Sen aşkkolik aşkkolik aşkkoliksin
Hem egoist mazoist hem erotiksin
Hım yesinler sevsinler amma
Sen sersefil ve hepten bitiksin
Aklım gide gele yorulmaz mı
Şu eziyetin ömrüne farz mı
Zavallı ruhum niye hiç duymaz
Ellerin ki söz bizim ki caz mı
Canımı çekip çekip geri getirdin
Kırıntıları tek tek götürdün
Ettiğin ne ki bulduğun olsun
Aşk oyununda beni yitirdin
Ah herkez senin olsun
O aç gözün doysun
Sen aşkkolik aşkkolik aşkkoliksin
Hem egoist mazoist hem erotiksin
Hım yesinler sevsinler amma
Sen sersefil ve hepten bitiksin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder